Novi Renault MASTER

MOTORI

Otkrijte njegove performanse

Opušteno po svim terenima s novim Renaultom

Motori

Poboljšane performanse i učinkovitost!

Raspon motora novog vozila MASTER potpuno je unaprijeđen. Motori se odlikuju većom snagom i okretnim momentom (do 400 Nm i 180 KS) koji vam pružaju dinamičnije ubrzanje i postizanje snage. Zajamčena sigurnost i užitak vožnje, čak i s potpunim opterećenjem tereta!  

Novi MASTER dolazi i u verziji EuroVId za vozila sa stražnjim pogonom, preradama za prijevoz teških tereta i verzijom Grand Volume…

AdBlue®

Tehnologija SRC** pretvara emisije ispušnih plinova dizelskih motora i dušikov oksid u neškodljive plinove. Bez utjecaja na performanse vozila i potrošnju goriva, tehnologija AdBlue® omogućuje usklađenost dCi motora s novim, strožim i zahtjevnijim zakonskim standardima. AdBlue® ima vlastiti spremnik zapremine 28 l koji je lako dostupan te se ne bi trebao miješati s gorivom.AdBlue® je dostupan u većini servisa. Vaše će vas vozilo upozoriti kad treba napuniti spremnik za AdBlue®***

* Od septembra 2018. sva nova vozila certificirana su korištenjem WLTP protokola. Da bi se olakšao prijelaz, potrošnja goriva i razine emisije ovjerene korištenjem WLTP protokola pretvaraju se u bivši NEDC protokol (NEDC korelirano) za razdoblje koje varira od zemlje do zemlje.

 ** SCR znači selektivna katalitička redukcija

 *** Potrošnja sredstva AdBlue® ovisi o načinu upotrebe vozila, opremi i stilu vožnje. 

Prijenos

vako rješenje prianjanja ima svoje prednosti.  U verziji s prednjim pogonom  Renault MASTER daje prednost iskoristivom utovarnom kapacitetu i cestovnom prijevozu.  U verziji sa stražnjim pogonom  vozilo može prevoziti mnogo veće terete i prilagoditi se svim vrstama terena.

Renault MASTER - prednji pogon

S vrlo niskim pragom za utovar,  novi Renault  MASTER s prednjim pogonom  daje prednost iskoristivom utovarnom kapacitetu i cestovnom prijevozu.  Njegove prednosti :
    • Olakšani utovar zahvaljujući jednoj od najmanjih visina ulaznog praga u kategoriji
    • Veći utovarni volumen zahvaljujući većoj iskoristivoj visini i vrlo niskom pragu
    • Bruto težina vozila (GVW) do 3,5 t (licenca B)
    • Veći užitak vožnje
    • Smanjena potrošnja goriva za kratka i duga putovanja
    • 3 kompaktnije duljine: iskoristiva duljina L1, L2, L3 do 14,8 m³

        Renault MASTER - stražnji pogon

        S većim mogućnostima za utovar, vuču i terensku  vožnju,   novi MASTER sa stražnjim pogonom vaš je najbolji partner za prijevoz velikih tereta po mekom terenu.  Njegove utovarne prednosti :
          • Veće maksimalno opterećenje stražnje osovine
          • Kompatibilnije dodatne adaptacije
          • Dostupan kao L3 i L4:  Iskoristiva duljina na 4 m³ do 17 m³
          • Veći vučni kapacitet do 500 kg
          • Bruto težina vozila (GVW) od 3,5 t do 4,5 t
                Prednosti njeve trakcije i prianjanja:
              • Bolja trakcija s teškim teretom, na strminama i na mekanim terenima kako bi se spriječila opasnost od zaglavljivanja
              • Bolja mogućnost premošćivanja prepreka
              • Opcionalno zaključavanje diferencijala
              • Mogućnost dvostrukih kotača za bolje prianjanje i veće opterećenje stražnje osovine.

                  Prianjanje

                  Renault MASTER Extended Grip

                  Extended Grip

                  Dostupan u osnovnoj opremi na svim novim vozilima MASTER, ovaj  protuklizni sistem pruža vam optimalno prianjanje uz cestu!
                  Renault MASTER Poboljšano prianjanje

                  Poboljšano prianjanje

                  Tehnologija poboljšanog prianjanja vozila omogućuje zadržavanje ili ispravljanje prianjanja pri okretanju upravljača. Kao alternativa sistemima pogona na četiri točka (kada nema potrebe za terenskom vožnjom), ova tehnologija sadrži ograničeni diferencijal klizanja i veću visinu do podvozja kako bi vozilo ostalo potpuno operativno čak i na neravnom terenu.
                  Renault MASTER zaključavanje diferencijala

                  Zaključavanje diferencijala

                  Izbjegnite  probleme na skliskim površinama. Dostupan u verziji novog vozila MASTER sa stražnjim pogonom,  sistem zaključavanja diferencijala poboljšava vašu otpornost na proklizavanje. Ispod 30 km/h automatski se uključuje ukoliko točak počinje proklizavati. Posebno koristan za izlazak iz nezgodnih situacija pri maloj brzini na blatnom terenu. Dostupnost ovisi o verziji ili opcijama.
                  Renault MASTER sistem pomoći pri kretanju na uzbrdici

                  Sistem pomoći pri kretanju na uzbrdici

                  Nema više teškog pokretanja vozila pri punom utovarnom kapacitetu! Sa sistemom pomoći pri kretanju na uzbrdici  kočnica ostaje pritisnuta nekoliko sekundi kako biste mogli jednostavno krenuti.